Aktualności
Konsultacje publiczne ws. green claims – twierdzeń środowiskowych dotyczących śladu
Komisja Europejska rozpoczęła konsultacje publiczne ws. green claims - twierdzeń środowiskowych dotyczących śladu środowiskowego produktów/usług. Celem regulacji
Konsultacje publiczne projektu rozporządzenia MRiRW w sprawie szczegółowego zakresu zadań
Projekt rozporządzenia Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowego zakresu zadań realizowanych przez Krajowy Ośrodek Wsparcia
Zabezpieczone: Insider Polskiej Izby Mleka nr 31/2020
Treść jest chroniona hasłem. Aby ją zobaczyć, proszę wpisać hasło: Hasło:
Agnieszka Maliszewska dyrektor PIM w programie „Tym żyje wieś” rozmawia
Zapraszamy do obejrzenia materiału:
Prezes Spomleku: Lubię mieć wpływ na rzeczywistość
Wybór na szefa PIM oznacza dla mnie szansę większego wpływu na rzeczywistość. Nie ukrywam, że to lubię.
Pismo GIS w sprawie aktualizacji wytycznych
Do Biura Polskiej Izby Mleka wpłynęło pismo Głównego Inspektora Sanitarnego znak: BŻ.WS.46.278.2020 z dnia 22 lipca 2020 r.
Pismo GIW dot. zapisów świadectwa zdrowia dla mleka i produktów
Do Biura Polskiej Izby Mleka wpłynęło pismo GIW dot. zapisów świadectwa zdrowia dla mleka i produktów mlecznych
Zaproszenie do udziału w webinarium: Ochrona znaków towarowych w Polsce
Do Biura Polskiej Izby Mleka wpłynęło zapraszeniedo udziału w webinarium „Ochrona znaków towarowych w Polsce i w
Szkolenie online pt. „Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe
Hakowanie mózgu klientów poprzez eye-tracking, elektroencefalografię, galvanic skin response, badania obrazowe jest dziedziną neuromarketingu, który znacząco uwiarygodnił
Zabezpieczone: Insider Polskiej Izby Mleka nr 30/2020
Treść jest chroniona hasłem. Aby ją zobaczyć, proszę wpisać hasło: Hasło:
Webinarium branży mleczarskiej dot. wydarzeń targowych
20 lipca br. w formie online odbyło się spotkanie dotyczące wydarzeń targowych organizowanych przez Polską Izbę Mleka.
Mniej bezbronni w Chinach
Urząd Patentowy przygotuje seminarium o pułapkach chińskiego rynku, by ustrzec firmy przed kradzieżami marek. A spółdzielnie zawalczą