Głównym celem projektu jest budowanie przewagi konkurencyjnej i promocji branży poprzez podnoszenie kwalifikacji uczestników rynku sektora mleczarskiego dzięki organizacji konferencji i szkoleń, stacjonarnie lub on-line. Projekt sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka.
Projekt adresowany do młodzieży, nauczycieli, osób dorosłych, mediów ma na celu przekazać rzetelną i sprawdzoną wiedzę na temat mleka i przetworów mlecznych, a tym samym dementować nieprawdziwe opinie i mity na temat tych składników w prawidłowej diecie. Projekt sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka.
Kampania „Mamy kota na punkcie mleka” ma na celu wzmocnienie wizerunku mleka oraz kształtowanie prawidłowych nawyków żywnościowych u najmłodszych ze szczególnym uwzględnieniem roli produktów mlecznych w diecie. Projekt sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka.
Cotygodniowa publikacja Polskiej Izby Mleka jest odpowiedzią na potrzeby branży mleczarskiej dotyczące uzyskania bieżących informacji o stanie, kierunkach rozwoju branży i jej możliwych sytuacjach kryzysowych. Projekt sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka.
Program ma na celu promocję spożycia mleka i jego przetworów wśród najmłodszych. Projekt sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka.
W ramach tego zadania dostarczane są odbiorcom najświeższe informacje dotyczące rynku mleczarskiego Polski ale także UE, w szczególności skupu i cen mleka, cen netto skupu mleka jednostki skupującej oraz jednostki produkującej, różnic w ilości skupionego mleka w porównaniu do poprzednich miesięcy. Projekt sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka.
Projekt ma na celu dostarczyć branży mleczarskiej najświeższe informacje dotyczące rynku takie jak baza surowcowa, skup mleka, ceny, analizy, prognozy. Projekt sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka.
Celem projektu jest poszerzenie wiedzy azjatyckiego społeczeństwa o jakościach i zaletach polskich produktów mleczarskich oraz wzmocnienie pozytywnego wizerunku polskich produktów mlecznych poprzez informowanie mieszkańców Azji o cechach i walorach produktów pochodzących z Polski. Projekt sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka.
Celem projektu jest poszerzanie wiedzy z zakresu dobrostanu zwierząt poprzez organizację warsztatów, działania PR oraz działania reklamowe. Projekt sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka.
Projekt ma na celu uświadamiać konsumentów, iż kupując polskie produkty mleczarskie wspierają producentów i przetwórców, ale również nabywają produkty mleczarskie o wysokiej jakości i bogactwie walorów odżywczych oraz produkowanych z wykorzystaniem najnowszych technologii. Projekt sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka.
Projekt zakłada organizację warsztatów praktycznych dla nauczycieli zawodów gastronomicznych z wykorzystaniem produktów mleczarskich. Zadanie ma na celu propagowanie wiedzy na temat wartości odżywczych mleka i jego przetworów oraz praktycznego ich wykorzystania w zbilansowanej diecie. Projekt sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka.
Celem projektu jest poszerzenie wiedzy z zakresu zrównoważonej produkcji i przetwórstwa mleka poprzez stworzenie strony www poświęconej tej tematyce, działania reklamowe oraz działania PR. Projekt sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka.
© 2023 Polska Izba Mleka
Polityka prywatności