Szkolenie pt. Sztuka wprowadzania nowego produktu na rynek

15 września, 2020 alek Comments Off

Wprowadzanie nowego produktu na rynek to nieodzowna forma rozwoju firmy. Jednak nie jest to łatwe zadanie. Zgodnie z wynikami badań rynkowych większość nowych produktów nie odnosi sukcesu. Jak więc profesjonalnie przygotować się do wprowadzenia nowego produktu aby osiągnąć cel? Jakich unikać błędów?

Polska Izba Mleka w dniu dzisiejszym tj. 15.09.2020 zorganizowała szkolenie pt. „Sztuka wprowadzania nowego produktu na rynek”, sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka w ramach zadania „Konferencje szkoleniowe i szkolenia”.

 

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.