Wprowadzanie nowego produktu na rynek to nieodzowna forma rozwoju firmy. Jednak nie jest to łatwe zadanie. Zgodnie z wynikami badań rynkowych większość nowych produktów nie odnosi sukcesu. Jak więc profesjonalnie przygotować się do wprowadzenia nowego produktu aby osiągnąć cel? Jakich unikać błędów?
Polska Izba Mleka w dniu dzisiejszym tj. 15.09.2020 zorganizowała szkolenie pt. „Sztuka wprowadzania nowego produktu na rynek”, sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka w ramach zadania „Konferencje szkoleniowe i szkolenia”.
Szkolenie pt. Sztuka wprowadzania nowego produktu na rynek
Wprowadzanie nowego produktu na rynek to nieodzowna forma rozwoju firmy. Jednak nie jest to łatwe zadanie. Zgodnie z wynikami badań rynkowych większość nowych produktów nie odnosi sukcesu. Jak więc profesjonalnie przygotować się do wprowadzenia nowego produktu aby osiągnąć cel? Jakich unikać błędów?
Polska Izba Mleka w dniu dzisiejszym tj. 15.09.2020 zorganizowała szkolenie pt. „Sztuka wprowadzania nowego produktu na rynek”, sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka w ramach zadania „Konferencje szkoleniowe i szkolenia”.
Wyszukiwarka