Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Wyniki – zapytanie ofertowe nr 5/12/2021 r. z dn. 13.12.2021 r. dotyczące kompleksowej realizacji kampanii informacyjno-edukacyjnej w ramach zadnia pt. „Mamy kota na punkcie mleka” finansowanego ze środków Funduszu Promocji Mleka
Informujemy, iż zapytanie ofertowe 5/12/2021 z dn. 13.12.2021 r. dotyczące kompleksowej realizacji kampanii informacyjno-edukacyjnej w ramach zadnia pt. „Mamy kota na punkcie mleka” finansowanego ze środków Funduszu Promocji Mleka zostało rozstrzygnięte.
Polska Izba Mleka dziękuje za przesłane oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
W wyniku postępowania wybrana została oferta firmy Great Open House Sp. z o.o.
Wyszukiwarka