Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Szkolenie online pt. “Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”
Polska Izba Mleka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom, nie rezygnuje z organizowania szkoleń, a jedynie zmieniła formę szkoleń na online, by dać szansę zainteresowanym poszerzania swojej wiedzy.
Właśnie dzisiaj tj. 24.06.2020 r. trwa szkolenie online na temat „Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”, które jest sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka.
Dzięki neuromarketingowi można zaprojektować produkty i usługi, które odwołują się do zakorzenionych przekonań i wrażliwości estetycznej każdego z nas. Neuromarketing pomaga zrozumieć preferencje konsumentów, ich decyzje i style poznawcze. Wpływa na wszystkie aspekty marek, opakowań, produktów, reklamy i wystroju sklepów. Zdobyta wiedza na szkoleniu z pewnością pomoże podjąć efektywniejsze decyzje biznesowe.
Wyszukiwarka