Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Stanisław Franczak: To był kolejny rok ekspansji
W kolejnym odcinku cyklu podsumowującego 2019 r. w branży mleczarskiej miniony rok ocenia Stanisław Franczak, prezes KASKAT sp. z o.o.
2019 r. był kolejnym rokiem dalszej ekspansji, zdobywaliśmy nowe rynki zbytu, a także nowych klientów w krajach, w których już jesteśmy obecni. Systematycznie docieramy do nowych partnerów biznesowych, zgodnie z założoną linią rozwoju. Firma KASKAT zajmuje się przede wszystkim sprzedażą szerokiej gamy artykułów mlecznych, głównie na rynki zagraniczne. Jesteśmy również producentem mieszanek, w naszym własnym zakładzie wytwarzamy funkcjonalne blendy, typu fat filled, będące alternatywą dla tradycyjnych proszków mlecznych. W 2019 r. odnotowaliśmy wzrost sprzedaży na poziomie 10 proc. w porównaniu do roku 2018.
2020 zapowiada się rokiem pod znakiem wielu niewiadomych. Wojny handlowe, niestabilność w regionie Bliskiego Wschodu, rosnące w szybkim tempie ceny, a także zbliżająca się recesja – to wszystko powoduje, iż rok bieżący będzie na pewno większym wyzwaniem niż ten poprzedni. Natomiast jeśli chodzi o plany, zamierzamy skupić się na dalszym zwiększeniu eksportu na rynek azjatycki i afrykański. Obecnie nasz eksport kształtuje się na poziomie 98,5 procent, jednakże założeniem wdrożonej długoterminowej strategii eksportowej jest jego dywersyfikacja. Nieustannie podążamy za aktualną sytuacją na rynkach światowych, które to są wyznacznikiem regionu na którym szukamy nowych dróg rozwoju.
Wyszukiwarka