Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Kolejny dzień Misji Wysokiego Szczebla Europejskiego Komisarza do spraw Rolnictwa Janusza Wojciechowskiego do Japonii
Trwa kolejny dzień Misji Wysokiego Szczebla Europejskiego Komisarza do spraw Rolnictwa Janusza Wojciechowskiego do Japonii.
Zaplanowano bardzo bogaty program Misji. Uczestnicy codziennie odbywają liczne spotkania z przedstawicielami lokalnych firm i instytucji, w celu poszerzenia ich wiedzy na temat europejskich produktów mleczarskich, zwiększając przy tym świadomość konsumentów oraz działając na rzecz rozwinięcia eksportu wysokiej jakości produktów mleczarskich na rynek azjatycki.
Polska eksportuje do Japonii głównie sery, które obecnie są tu jeszcze mało rozpoznawalne. Dzięki Misji Wysokiego Szczebla
mam nadzieję zmienić to na lepsze, aby nasze sery gościły na stałe na japońskich stołach. – mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka. – która w dniu dzisiejszym odbywa szereg spotkań B2B z przedstawicielami japońskich firm.
Zaufanie jest kluczowym czynnikiem na japońskim rynku rolno-spożywczym. Marki o ugruntowanej pozycji cieszą się zaufaniem ze względu na ich spójność, jakość i bezpieczeństwo. Dla nowych marek budowanie tego zaufania może być wyzwaniem, ale nie jest niemożliwe przy zastosowaniu odpowiednich strategii.
Udział w Misji Wysokiego Szczebla możliwy jest dzięki dofinansowaniu ze środków Funduszu Promocji Mleka.
Wyszukiwarka