ul. Mickiewicza 7/23, 15-213 Białystok +85 674 73 29

Aktualności

Wiadomości z USA

Tajne nagrania ujawniają nadużycia w stosunku do cieląt w należącym do Coca-Coli gospodarstwie mlecznym. Amerykańska atrakcja turystyczna

Konsultacje w sprawie Projektu Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi

Szanowni Państwo, prosimy o uwagi w związku z pismem z Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi dot. Projektu

Dyrektor PIM na Prezydium Copa-Cogeca

W dniu dzisiejszym tj. 13.06.2019 r. Dyrektor Biura Polskiej Izby Mleka – Agnieszka Maliszewska – uczestniczy w

Zabezpieczone: Insider Polskiej Izby Mleka nr 23/2019

Treść jest chroniona hasłem. Aby ją zobaczyć, proszę poniżej wprowadzić hasło: Hasło:

Produkty Hochland Perłami Rynku FMCG 2019

Nowości z oferty Hochland  zostały nagrodzone przez jurorów w tegorocznej edycji badania „Perły Rynku FMCG 2019”. Hochland

Aktualne oferty udziału w wydarzeniach targowych KOWR

Do Biura Polskiej Izby Mleka wpłynęłą informacj, iż na stronie KOWR znajdują się aktualne oferty udziału w

Aktualizacja. Odpowiedzi na pytania zadawane przez Agencje dot. zapytania ofertowego

W związku z pytaniem, jakie pojawiły się do zapytania ofertowego „Targi Anuga” poniżej w pliku zamieszczamy pytanie

Żywność genetycznie zmodyfikowana: głosy za i przeciw

Modyfikacje genetyczne to temat wzbudzający wiele emocji, zwłaszcza jeśli mamy na myśli zmodyfikowaną genetycznie żywność. Konsumenci nie

Oferta: targi Speciality and Fine Food Asia 2019 w Singapurze

Uprzejmie informujemy,iż do Biura Polskiej Izby Mlekka wpłynęłą informacja od KOWR, iż posiada jeszcze wolne miejsca na

Aktualizacja. Odpowiedzi na pytania zadawane przez Agencje dot. zapytania ofertowego

W związku z pytaniem, jakie pojawiły się do zapytania ofertowego „Targi Anuga” poniżej w pliku zamieszczamy pytanie

Konsultacje publiczne proj. rozporządzenia MRiRW ws. szczegółowego zakresu zadań realizowanych

Po interwencji Polskiej Izby Mleka w sprawie projektu rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowego

Weekend z kampanią „Mamy kota na punkcie mleka”

Mleczna Kita, główna bohaterka kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”, sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka i organizowanej