Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów – zaproszenie na szkolenie

8 czerwca, 2020 mateusz Comments Off

Hakowanie mózgu klientów poprzez eye-tracking, elektroencefalografię, galvanic skin response, badania obrazowe jest dziedziną neuromarketingu, który znacząco uwiarygodnił badania marketingowe i zwiększył skuteczność marketerów.  Neuromarketing sprawił, że zachowania konsumentów przestały być wyłącznie przedmiotem zgadywań i domysłów, ale stały się fundamentem twardych, naukowych danych.

W związku z tym Polska Izba Mleka, ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w szkoleniu nt.  „Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”.

Szkolenie odbędzie się  24 czerwca br. w formie online. 

Poniżej przekazujemy zaproszenie zawierające szczegółowe informacje o szkoleniu oraz kartę zgłoszenia.

SZKOLENIE ONLINE – PROGRAM

karta zgłoszeniowa

Chętnych prosimy o wypełnienie karty zgłoszeniowej i przesłanie jej na adres mailowy szkolenia@izbamleka.pl  do 12 czerwca 2020 r. 

Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie jest sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka.