Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów – zaproszenie na szkolenie
Hakowanie mózgu klientów poprzez eye-tracking, elektroencefalografię, galvanic skin response, badania obrazowe jest dziedziną neuromarketingu, który znacząco uwiarygodnił badania marketingowe i zwiększył skuteczność marketerów. Neuromarketing sprawił, że zachowania konsumentów przestały być wyłącznie przedmiotem zgadywań i domysłów, ale stały się fundamentem twardych, naukowych danych.
W związku z tym Polska Izba Mleka, ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w szkoleniu nt. „Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”.
Szkolenie odbędzie się 24 czerwca br. w formie online.
Poniżej przekazujemy zaproszenie zawierające szczegółowe informacje o szkoleniu oraz kartę zgłoszenia.
SZKOLENIE ONLINE – PROGRAM
karta zgłoszeniowa
Chętnych prosimy o wypełnienie karty zgłoszeniowej i przesłanie jej na adres mailowy szkolenia@izbamleka.pl do 12 czerwca 2020 r.
Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Szkolenie jest sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka.
Wyszukiwarka