Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Szkolenie online pt. „Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”
Hakowanie mózgu klientów poprzez eye-tracking, elektroencefalografię, galvanic skin response, badania obrazowe jest dziedziną neuromarketingu, który znacząco uwiarygodnił badania marketingowe i zwiększył skuteczność marketerów. Neuromarketing sprawił, że zachowania konsumentów przestały być wyłącznie przedmiotem zgadywań i domysłów, ale stały się fundamentem twardych, naukowych danych.
W związku z dużym zainteresowaniem tematem Polska Izba Mleka, w dniu dzisiejszym tj. 22.07.2020 realizuje kolejną edycję szkolenia nt. „Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”, które sfinansowane jest z Funduszu Promocji Mleka.
Wyszukiwarka