Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Szkolenie online pt. “Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”
Dzięki neuromarketingowi można zaprojektować produkty i usługi, które odwołują się do zakorzenionych przekonań i wrażliwości estetycznej każdego z nas. Neuromarketing pomaga zrozumieć preferencje konsumentów, ich decyzje i style poznawcze. Wpływa na wszystkie aspekty marek, opakowań, produktów, reklamy i wystroju sklepów. Zdobyta wiedza na szkoleniu z pewnością pomoże podjąć efektywniejsze decyzje biznesowe.
W związku z dużym zainteresowaniem, Polska Izba Mleka w dniu 22.07.2020 organizuje kolejną edycję szkolenia online pt. “Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”.
Poniżej przekazujemy zaproszenie zawierające szczegółowe informacje o szkoleniu oraz kartę zgłoszeniową.
SZKOLENIE ONLINE – PROGRAM
karta zgłoszeniowa
Chętnych prosimy o wypełnienie karty zgłoszeniowej i przesłanie jej na adres mailowy szkolenia@izbamleka.pl do 15 lipca 2020 r.
Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Szkolenie jest sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka.
Wyszukiwarka