Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Wspólne stoisko Członków Polskiej Izby Mleka na targach Anuga 2023
Targi Anuga to jedno z największych i najważniejszych wydarzeń sektora spożywczego w Europie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom branży mleczarskiej Polska Izba Mleka, dzięki środkom Funduszu Promocji Mleka, umożliwiła udział polskim firmom takim jak: Alima Bis, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, Mlekovita, Poland Food, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu, SOT, Trade Milk, Bartex, Lactelle – w tym prestiżowym przedsięwzięciu. Zapraszamy do odwiedzenia stoiska i zapoznania się z ofertą wystawców: hala nr 10.1, stoisko nr C070/C078.
Polska Izba Mleka jest prężnie działającą organizacją, która jako cel główny postawiła sobie wspieranie sektora mleczarskiego w obszarach promocji i eksportu. Dlatego też zapewniamy polskim firmom udział w największych imprezach targowych na świecie, co stanowi znakomitą okazję do zaprezentowania doskonałej jakości i unikalności polskich produktów mleczarskich.
Koncepcja wspólnego stoiska umożliwia budowanie wizerunku polskiej branży mleczarskiej, jako podmiotu mającego w swoim portfolio większość znanych na świecie produktów mleczarskich oraz jako producenta doskonałej jakości artykułów i solidnego partnera z Europy. – mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka.
Dzięki targom, polskie firmy mleczarskie mają szansę zwiększyć swą rozpoznawalność z uwagi na fakt, że większą część zwiedzających stanowią importerzy i dystrybutorzy produktów spożywczych z całego świata. Szerokie perspektywy nawiązania kontaktów biznesowych, prezentacja oferty produktów, czy zbadanie oczekiwań klientów z rynków eksportowych, to kluczowe informacje, które są punktem wyjścia do ekspansji i umocnienia pozycji rodzimych producentów.
Wyszukiwarka