Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Webinar dot. sektora mleczarskiego
Ze względu na znaczenie eksportu mleka oraz produktów mleczarskich w eksporcie Polski do Chin, ZBH Szanghaj rozpoczęło współpracę z platformą promocji sektora mleczarskiego w Chinach – Dairy Online.
W dniu dzisiejszym, tj. 10.06.2022 r. odbył się webinar promocyjny dot. sektora mleczarskiego w Austalii oraz Polsce w którym uczestniczyła Agnieszka Maliszewska – dyrektor biura PIM, która przedstawiła działania Polskiej izby Mleka. Podczas spotkania zaprezentowany został również program Trade Milk, którego głównym założeniem jest wzrost rozpoznawalności wysokiej jakości polskich produktów mleczarskich, jak i wzmocnienie pozytywnego wizerunku mleka i jego produktów na terenie Chińskiej Republiki Ludowej poprzez udział w targach. Dzięki tej kampanii realizowany jest szeroki zestaw działań promocyjno-informacyjnych. Program Trade Milk sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka.
Wyszukiwarka