Oferta szkoleniowa

Oferta szkoleniowa

Zaproszenie na szkolenie online pt. “Naukowe dowody wartości odżywczych mleka – jak walczyć  z czarnym PR”

Zaproszenie na szkolenie online pt. “Naukowe dowody wartości odżywczych mleka – jak walczyć z czarnym PR”

Obecnie bardzo często spotykamy się z czarnym PR dotyczącym mleka i produktów mleczarskich. Jakie argumenty należy stosować by obalić szerzenie się nieprawdziwych informacji? Polska Izba Mleka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i zaprasza na szkolenie online pt. “Naukowe dowody wartości odżywczych mleka – jak walczyć z czarnym PR”, które sfinansowane jest z Funduszu Promocji Mleka w ramach
Czytaj dalej
Szkolenie online pt. „Zarządzanie kryzysowe w zakładzie  w dobie światowej pandemii COVID-19”

Szkolenie online pt. „Zarządzanie kryzysowe w zakładzie w dobie światowej pandemii COVID-19”

Przedstawienie procedur postępowania w sytuacji kryzysowej jaką jest ryzyko zachorowania epidemiologicznego kadry administracyjno-produkcyjnej w zakładzie spożywczym, co może negatywnie oddziaływać na przerwanie funkcjonowania łańcucha dostaw i realizacji zamówień klientów jest obecnie bardzo ważnym tematem. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom społeczeństwa Polska Izba Mleka w dniu dzisiejszym tj. 16.11.2020 realizuje szkolenie online pt. „Zarządzanie kryzysowe w zakładzie  w
Czytaj dalej
Zaproszenie na szkolenie online pt. “Praca zdalna”

Zaproszenie na szkolenie online pt. “Praca zdalna”

Wdrożenie pracy zdalnej nie jest pozbawione wyzwań; zaliczyć do nich trzeba kwestię domowego bhp, wypadków przy pracy, czy zwrotu przez pracodawcę kosztów pracy w domu. W tym zakresie brak regulacji jest realnie odczuwalny. Kwestie te jednak, o ile żywo interesowały kadry i prawników, to nie prowadzą do większych sporów na linii pracownik-pracodawca. Przedsiębiorcy ostatecznie, wspólnie
Czytaj dalej

Zaproszenie na szkolenie pt. „Zarządzanie kryzysowe w zakładzie  w dobie światowej pandemii COVID-19”

Przedstawienie procedur postępowania w sytuacji kryzysowej jaką jest ryzyko zachorowania epidemiologicznego kadry administracyjno-produkcyjnej w zakładzie spożywczym, co może negatywnie oddziaływać na przerwanie funkcjonowania łańcucha dostaw i realizacji zamówień klientów jest obecnie bardzo ważnym tematem. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom społeczeństwa Polska Izba Mleka zaprasza na szkolenie pt. „Zarządzanie kryzysowe w zakładzie  w dobie światowej pandemii COVID-19”, sfinansowane
Czytaj dalej
Szkolenie online pt. ‘Efektywne zarządzanie czasem”, które sfinansowane jest z Funduszu Promocji Mleka

Szkolenie online pt. ‘Efektywne zarządzanie czasem”, które sfinansowane jest z Funduszu Promocji Mleka

Posiadanie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania oraz  umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami i „złodziejami” czasu są niezwykle cenne. W dniu dzisiejszym tj. 20.10.2020 Polska Izba Mleka realizuje szkolenie pt. „Efektywne zarządzanie czasem”, sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka w ramach zadania „Konferencje szkoleniowe i szkolenia”.
Czytaj dalej

Zaproszenie na szkolenie – Efektywne zarządzanie czasem

Posiadanie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania oraz umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami i „złodziejami” czasu są niezwykle cenne. Polska Izba Mleka zaprasza na szkolenie z zakresu: „Efektywne zarządzanie czasem”, sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka w ramach zadania „Konferencje szkoleniowe i szkolenia”. Szkolenie odbędzie się 20 października 2020 r.  w formie ONLINE. Poniżej przekazujemy
Czytaj dalej

ZAPROSZENIE NA SZKOLENIE ONLINE pt. „Nowa matryca stawek VAT 2020 – wybrane zagadnienia” sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka

Polska Izba Mleka zaprasza na szkolenie z zakresu: „Nowa matryca stawek VAT 2020 – wybrane zagadnienia”, sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka w ramach zadania „Konferencje szkoleniowe i szkolenia”. Szkolenie odbędzie się 20 sierpnia 2020 r.  w formie ONLINE w godzinach: 9:00 – 14:30. Szkolenie jest skierowane do handlowców z działu sprzedaży i księgowych. Poniżej przekazujemy
Czytaj dalej
Szkolenie online pt. „Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”

Szkolenie online pt. „Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”

Hakowanie mózgu klientów poprzez eye-tracking, elektroencefalografię, galvanic skin response, badania obrazowe jest dziedziną neuromarketingu, który znacząco uwiarygodnił badania marketingowe i zwiększył skuteczność marketerów.  Neuromarketing sprawił, że zachowania konsumentów przestały być wyłącznie przedmiotem zgadywań i domysłów, ale stały się fundamentem twardych, naukowych danych. W związku z dużym zainteresowaniem tematem Polska Izba Mleka, w dniu dzisiejszym tj.
Czytaj dalej

Szkolenie online pt. “Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”

Dzięki neuromarketingowi  można zaprojektować produkty i usługi, które odwołują się do zakorzenionych przekonań i wrażliwości estetycznej każdego z nas. Neuromarketing pomaga zrozumieć preferencje konsumentów, ich decyzje i style poznawcze. Wpływa na wszystkie aspekty marek, opakowań, produktów, reklamy i wystroju sklepów. Zdobyta wiedza na szkoleniu z pewnością pomoże podjąć efektywniejsze decyzje biznesowe. W związku z dużym
Czytaj dalej
Szkolenie online pt. “Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”

Szkolenie online pt. “Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”

Polska Izba Mleka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom, nie rezygnuje z organizowania szkoleń, a jedynie zmieniła formę szkoleń na online, by dać szansę zainteresowanym poszerzania swojej wiedzy. Właśnie dzisiaj tj. 24.06.2020 r. trwa szkolenie online na temat „Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”, które jest sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka. Dzięki neuromarketingowi  można zaprojektować produkty
Czytaj dalej