WARSAW FOOD EXPO 2019 propozycja współpracy

Poniżej przekazujemy Państwu propozycję współpracy w ramach targów WARSAW FOOD EXPO (12-14 września 2019) dotyczącego organizacji stoiska Polskiej Izby Mleka z prezentacją oferty firm zrzeszonych w Izbie.

Proponujemy nieodpłatnie udostępnienie Państwu powierzchni z zabudową w ramach patronatu i umowy o współpracy. Nasza propozycja to powierzchnia 121m2 z zabudową obejmującą zaplecze, 16 lad, na których Członkowie PIM mogli by prezentować swoje oferty. Załączam też przykładowe realizacje.

Firmy prezentujące się na stoisku musiałby jedynie ponieść koszt opłaty rejestracyjnej w wysokości 420 zł netto za firmę + ewentualnego wyposażenia dodatkowego, jeżeli byłaby potrzeba zamówienia dodatkowych elementów.

Po konsultacjach z Zarządem PIM przed zawarciem umowy z WFE chcielybyśmy poprosić o informację, czy byliby Państwa zainteresowani taką ofertą.
Prosimy o zwrotną informację do dnia 19 sierpnia 2019.

Kilka informacji o targach WARSAW FOOD EXPO 2019:

WARSAW FOOD EXPO to jedne z najważniejszych targów branżowych, dedykowanych sektorowi rolno-spożywczemu w Polsce. To impreza o charakterze B2B, której celem jest promocja sektora żywnościowego, umożliwiająca nawiązywanie nowych kontaktów handlowych w ramach krajowego rynku, jak również eksportu polskich produktów.

Impreza kierowana jest do:
– sektora handlu ze wszystkich kanałów sprzedaży: sieci handlowe, sieci regionalne, hurtownie, dystrybutorzy, sektor e-commerce, stacje benzynowe
– sektora HoReCa – właściciele i menagerowie restauracji, szefowie kuchni, osoby podejmujące decyzje zakupowe – tutaj Warszawa wraz z województwem + regiony ościenne maja bardzo duży potencjał jeżeli chodzi o ten sektor
– podmiotów zagranicznych zainteresowanych importem produktów – w ramach programu Hosted Buyers zapraszamy kupców z zagranicy, którzy są zainteresowani importem żywności do swoich krajów. Podczas ubiegłorocznej edycji zorganizowaliśmy najliczniejszą dotychczas w Polsce strefę biznesowych spotkań bezpośrednich z zagranicznymi importerami i przedstawicielami polskich sieci handlowych, w której obyło się ponad 600 sesji indywidulanych. Udziałem w targach, w strefie B2B, zainteresowani są kupcy m.in. z Ukrainy, Białorusi, Mołdawii, Litwy, ZEA, Chin, Turcji, Azerbejdżanu. Przewidujemy, że w tym roku w ramach programu Hosted Buyers odbędzie się ponad 1000 spotkań biznesowych.

Posiadamy bardzo dobrą bazę potencjalnych odbiorców, którą stworzyliśmy na przestrzeni kilku lat podczas imprez o podobnym profilu które odbywały się w naszym ośrodku np. targi EuroGastro, wewnętrzne targi zatowarowaniowe sieci handlowych. Daje to gwarancję obecności na Food Expo osób z grup wymienionych powyżej.
W komunikacji bardzo mocno wykorzystujemy też media elektroniczne i social media (FB, IG). Te kanały pozwalającą trafić z zaproszeniem na wydarzenie do wyselekcjonowanych odbiorców o określonych preferencjach. Kampania internetowa oczywiście będzie wsparta działaniami w branżowych mediach tradycyjnych i bezpośrednią komunikacją do grupy docelowej targów (wysyłka zaproszeń pocztą tradycyjną, mailing). Taki model promocji bardzo dobrze sprawdził się przy innych tegorocznych imprezach organizowanych przez PTAK WARSAW EXPO zapewniając szerokie grono odwiedzających, również na imprezach branżowych.