Szkolenie online pt. „Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”

24 czerwca, 2020 mateusz Comments Off

Polska Izba Mleka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom, nie rezygnuje z organizowania szkoleń, a jedynie zmieniła formę szkoleń na online, by dać szansę zainteresowanym poszerzania swojej wiedzy.

Właśnie dzisiaj tj. 24.06.2020 r. trwa szkolenie online na temat „Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”, które jest sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka.

Dzięki neuromarketingowi  można zaprojektować produkty i usługi, które odwołują się do zakorzenionych przekonań i wrażliwości estetycznej każdego z nas. Neuromarketing pomaga zrozumieć preferencje konsumentów, ich decyzje i style poznawcze. Wpływa na wszystkie aspekty marek, opakowań, produktów, reklamy i wystroju sklepów. Zdobyta wiedza na szkoleniu z pewnością pomoże podjąć efektywniejsze decyzje biznesowe.