Szkolenie online pt. „Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”

6 lipca, 2020 mateusz Comments Off

Dzięki neuromarketingowi  można zaprojektować produkty i usługi, które odwołują się do zakorzenionych przekonań i wrażliwości estetycznej każdego z nas. Neuromarketing pomaga zrozumieć preferencje konsumentów, ich decyzje i style poznawcze. Wpływa na wszystkie aspekty marek, opakowań, produktów, reklamy i wystroju sklepów. Zdobyta wiedza na szkoleniu z pewnością pomoże podjąć efektywniejsze decyzje biznesowe.

W związku z dużym zainteresowaniem, Polska Izba Mleka w dniu 22.07.2020  organizuje kolejną edycję szkolenia online pt. „Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów”.
Poniżej przekazujemy zaproszenie zawierające szczegółowe informacje o szkoleniu oraz kartę zgłoszeniową.

SZKOLENIE ONLINE – PROGRAM

karta zgłoszeniowa

 

Chętnych prosimy o wypełnienie karty zgłoszeniowej i przesłanie jej na adres mailowy szkolenia@izbamleka.pl  do 15 lipca 2020 r.

Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie jest sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka.