Produkty Hochland Perłami Rynku FMCG 2019

Produkty Hochland Perłami Rynku FMCG 2019

Nowości z oferty Hochland  zostały nagrodzone przez jurorów w tegorocznej edycji badania „Perły Rynku FMCG 2019”. Hochland Kanapkowy Mini zdobył „Perłę Rynku FMCG 2019 – ZŁOTO” – I miejsce, w kategorii PRODUKTY ŚNIADANIOWE, z kolei Hochland Burger & Toast otrzymał „Perłę Rynku FMCG 2019 – SREBRO” – II miejsce, w kategorii SERY.

Przedmiotem 13. edycji ogólnopolskiego badania „Perły Rynku FMCG 2019” było wyłonienie najlepszych nowości wprowadzonych do dystrybucji między 01.03.2018 roku a 01.03.2019 roku. Wyboru dokonało JURY, składające się z zarządów i szefów zakupów wiodących spożywczych sieci handlowych oraz sieci stacji paliw.  Kluczowymi celami badania było: wyłonienie najlepszych spośród nowych produktów FMCG i nagrodzenie ich znakiem „Perła Rynku FMCG 2019”, wskazanie nowych produktów FMCG o największym potencjale sprzedażowym, promocja jakości i wysokich standardów działalności producentów FMCG, wspieranie wizerunku dobrych marek i przedsiębiorstw działających w branży FMCG.

Uroczysta GALA, podczas której podsumowano tegoroczną edycję badania oraz wręczone zostały nagrody odbyła się 11 czerwca w Renaissance Warsaw Airport Hotel w Warszawie. W GALI wzięli udział zarówno laureaci badania, jak i jurorzy, w sumie ponad 200 osób.

Produkty z oferty Hochland znalazły się w ścisłym gronie Laureatów i zostały Perłami Rynku kolejny raz, co oznacza, że nasze nowości są pozytywnie oceniane przez rynek!powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Hochland istnieje na polskim rynku od pocz±tku lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.