Oferta pracy na stanowisko Asystentka/Asystent Zarządu

7 stycznia, 2021 mateusz Comments Off

Polska Izba Mleka działa od 2008 roku. Jest największą w Polsce organizacją branży mleczarskiej, utworzoną z inicjatywy spółdzielni i zakładów mleczarskich oraz firm współpracujących z mleczarstwem. Zrzesza największych w Polsce przetwórców mleka jest również strategicznym partnerem krajowych i unijnych instytucji i agend rządowych działających na rzecz rozwoju mleczarstwa. Głównym celem organizacji jest działanie na rzecz rozwoju polskiego mleczarstwa, w tym także poza granicami kraju. Jednym z głównych zadań jest pomoc w zakresie pozyskiwania nowych kontaktów handlowych z odbiorcami polskich przetworów mleczarskich na całym świecie. Ogromny akcent pracy kładziony jest na promocję polskich wyrobów mleczarskich. Wykorzystując wiedzę, doświadczenie i potencjał swoich członków Organizacja pełni rolę krajowego centrum kompetencji polskiego przemysłu mleczarskiego.

Obowiązki:

  • wsparcie administracyjne pracowników firmy (zakupy, organizacja podróży służbowych),
  • bezpośrednia i telefoniczna obsługa interesantów,
  • administrowanie dokumentacją wewnętrzną firmy (przyjmowanie, segregowanie i przekazywanie korespondencji do odpowiednich działów merytorycznych)
  • rejestrowanie i skanowanie dokumentów przychodzących i wychodzących. Kontrola nad obiegiem dokumentów i zapewnienie prawidłowego przepływu informacji
  • obsługa przesyłek kurierskich i poczty
  • redagowanie pism na potrzeby biura
  • prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora Biura.
  • wsparcie innych pracowników w codziennych bieżących zadaniach
  • organizowanie i zamawianie artykułów na potrzeby biura
  • dbanie o wizerunek firmy i estetykę biura
  • obsługa gości odwiedzających firmę
  • Inne prace zlecone przez Przełożonego

 

Wymagania: 

  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny),
  • mile widziana znajomość innego języka,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • mile widziane doświadczenie na stanowiskach administracyjnych, asystenckich,
  • bardzo dobra umiejętność nawiązania i utrzymania pozytywnych relacji biznesowych,
  • dyspozycyjność
  • komunikatywność, otwartość, sumienność w wykonywanych obowiązkach.
  • mile widziane osoby z wykształceniem prawniczym

Oferujemy: 

  • Bardzo ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym,
  • Możliwości rozwoju i kontaktów międzynawowych
  • Inne

Miejsce pracy – Białystok, możliwe delegacje poza PL.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: izba@izbamleka.pl do dnia 18.01.2021 r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przypomnij, że aplikując na stanowisko pracy CV powinno zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.